Σάββατο 15 Μαρτίου 2008

Είμαι πολύ μπερδεμένος...

Είμαι πολύ μπερδεμένος, απογοητευμένος, θυμωμένος, οργισμένος & εγώ δεν ξέρω τι άλλο!
Πάμε από το κακό στο χειρότερο σαν χώρα, σαν πλανήτης, σαν οτιδήποτε, σε όλους τους τομείς, σε όλα τα επίπεδα & τι επιλογές έχουμε, τι κάνουμε ?
Επιγραμματικά:
1 Να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τα πράγματα χρησιμοποιώντας βία.
Απορρίπτεται: Είμαι κατά της βίας από την φύση μου, γιατί η βία φέρνει βία & γιατί είναι βούτυρο στο ψωμί τους.
2 Να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τα πράγματα μέσα από νόμιμες & δημοκρατικές διαδικασίες.
Απορρίπτεται: Υπάρχει έλλειμμα παιδείας & εξάλλου όπως λέει ένα παλιό σύνθημα «αν οι εκλογές άλλαζαν τα πράγματα θα ήταν παράνομες» .
3 Να ακολουθήσουμε τις ιδέες του Μακιαβέλι στον Ηγεμόνα.
Απορρίπτεται: Δεν είναι του χαρακτήρα μου.
4 Να ακολουθήσουμε τυφλά καμιά φιλοσοφία-θρησκεία ή κάτι τέτοιο μήπως κρατηθούμε-βρούμε κάποιο νόημα στην ζωή μας & δεν σαλτάρουμε ?.
5 Να ζει ο καθένας στην κοσμάρα του, κάτι το οποίο έτσι & αλλιώς σε ένα μεγάλο ποσοστό γίνεται.
6 … ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: