Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008

Μακριά απο αυτοκίνητα που δεν είναι δημοφιλή - εμπορεύσιμα. SIRION - i10

Φίλοι μου μακριά από αυτοκίνητα που δεν είναι δημοφιλή-εμπορεύσιμα αν δεν θέλετε να νιώθετε & να είστε κορόιδα κάθε φορά που πηγαίνετε στο συνεργείο.

Το 1998 έκανα το λάθος να αγοράσω ένα μη δημοφιλή-εμπορεύσιμο αυτοκίνητο, το μικρό Daihatsu Sirion. Ότι προβλήματα μου παρουσιάζει (δυστυχώς μου τα παρουσιάζει συχνά, πυκνά) το συμπαθέστατο κατά τα άλλα αυτοκίνητο & χρειάζεται ανταλλακτικά τα πληρώνω χρυσάφι (π.χ. κρεμαγιέρα 900 ευρώ, μόνο τα ανταλλακτικά χωρίς τα εργατικά, δηλαδή περίπου το 10% της αξίας του αυτοκινήτου, καινούργιο) πέρα από τις όποιες καθυστερήσεις όταν αυτά δεν υπάρχουν στην αντιπροσωπεία. Τώρα πάλι θέλει αλλαγή δίσκους-πλατό (κατέβασμα κινητήρα) & τρόμπα βενζίνης (που βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ!) κόστος με τα εργατικά κοντά στα 1.000 ευρώ περίπου (θα μείνει & 2 ημέρες στο συνεργείο) & το σκέφτομαι πολύ σοβαρά αυτή την φορά να μη το φτιάξω & να πάρω ένα καινούργιο μικρό, το ήδη δημοφιλές-εμπορεύσιμο Hyundai i10 (αντικαταστάτης του Atos) το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω τι να κάνω το παλιό, θα ήθελα την άποψη σας.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι να κάνεις το παλιό? Είναι 10 ετών. Το μόνο που σου μένει είναι να το πολήσεις σε κάποιον για να το φτιάξει με δικά του χρήματα και να αφαιρέσεις από την τιμή το κόστος επισκευής. Από την άλλη το φτιάχνεις και το κρατάς και στο επόμενο πρόβλημα το δίνεις για παλιοσίδερα. Αν είσαι μάγκας ίσως να βρεις ανταλλακτικά από το ίντερνετ και να το φτιάξεις πιο φτηνά. Εγώ θα προτιμούσα την πρώτη λύση δηλ. πώληση και αγορά καινούριου το οποίο θα πουλήσω μετά από 4 χρόνια.

Unknown είπε...

Το εχω δυο χρονια το 1000 μοντέλο 0.6 κανένα πρόβλημα αλλά μετά τα110 εχει θόρυβο

Mike είπε...

Εμένα πάλι μετά τα 110 ηρεμεί ο θόρυβος ενώ περίμενα το αντίθετο.